City marketing is een nieuw hot item voor steden om zich te profileren. Onze hoofdstad houdt zich hier al een poosje mee bezig. De gedachte was dat Amsterdam geen Eiffeltoren of Colloseum heeft om zich mee te onderscheiden van andere steden. Het bekende reclamebureau Kessels Kramer is gaan zoeken naar wat wél het onderscheidend vermogen van Amsterdam is. Zij kwamen tot de conclusie dat dit de Amsterdammers zelf zijn. Van daaruit zijn ze tot de slogan I amsterdam gekomen.
Metaalplan heeft dit logo mogen uitwerken tot een driedimensionaal, levensgroot object. We hebben er inmiddels twee van geproduceerd. De eerste is permanent te bewonderen op het Museumplein en de tweede wordt gebruikt bij evenementen en festiviteiten. Het 26 meter lange en 5000 kg zware object is zodanig ontworpen dat het verplaatsbaar is en dus tijdelijk een evenement kan versterken.
Dit product is toegevoegd op woensdag 4 januari '12
Deze pagina toont projecten die recent bij Metaalplan zijn vervaardigd. Middels deze selectie kunt u een indruk krijgen van het type werk waarmee wij ons vooral mee bezighouden.
De spotlight wall hierboven toont een aantal bijzondere projecten van onze hand. Door te klikken op één van de foto's wordt de bijhorende pagina geopend. Ook kunt u hieronder door ons archief bladeren.